Santander Leasing
Santander Leasing
De Waterman 7-a
5215 MX ‘s-Hertogenbosch
+31(0)73 850 47 50 - info@santanderleasing.nl

 keyboard_arrow_right
2896-riemersma-leasing-service-dat-zit-in-ons-dna.jpg

Service? Dat zit in ons DNA

De gemiddelde bestuurder van een leaseauto heeft niet zo vaak contact met zijn of haar leasemaatschappij.  Als je als bestuurder contact opneemt, dan moet er ‘iets’ zijn. Bij Riemersma Leasing is dat anders. Joost, Melissa, Ivar, Kevin, Jan, José of William hebben ook contact met bestuurders zonder dat er ‘iets’ hoeft te zijn. Wij vinden persoonlijk contact erg belangrijk en zijn er niet alleen als er ‘iets’ aan de hand is.

Een voorbeeld: je leaseauto zit aan het maximaal aantal kilometers of je leasecontract loopt af  en je mag gaan uitkijken naar een andere auto. Sommigen worden daar niet warm of koud van en kiezen ‘gewoon’ een andere auto. Maar voor anderen is dit het moment van het jaar, waar ze al heel lang naar uitkijken. Zij volgen de lancering van nieuwe modellen, vergelijken de opties per automerk en willen advies. Wat wij als Riemersma Leasing heel goed begrijpen! Een auto is voor hen meer dan zomaar een vervoersmiddel.

Bij welke van de twee je ook hoort: uiteindelijk, na showroombezoeken, twijfelen en overleggen maak je een keuze voor een nieuwe auto. En dan is het moment daar: je gaat de auto bestellen. Hoera!  Toch wordt dat euforiemoment vaak snel minder. Want de medewerkers die jouw aanvraag kunnen doorzetten, zijn vrij. Of ziek. Of ze hebben een training. Of jij daarom volgende week kunt terugbellen. Naar het algemene nummer graag. Herken je dit?

Wij snappen dat zo snel mogelijk die nieuwe auto wilt hebben én erin wilt rijden. We zorgen daarom voor een goede bezetting, zodat we altijd bereikbaar zijn.  Ook onder onvoorziene omstandigheden.

Laatst nog, konden Bas, Huub, Robbie, Rudi en Harm niet terug na een beursbezoek in Italië vanwege een dik pak sneeuw. Zij hebben toen in de vertrekhal twee dagen ‘op afstand’ gewerkt, omdat ze klanten niet teleur wilden stellen. Hulpverlening, reparaties en schademeldingen moesten dóór. Hoe dan ook. Of tijdens de storm van laatst. We haalden als het nodig was nog dezelfde dag de auto op ter reparatie. Gewoon, omdat we snappen dat je niet zonder je auto wilt en kunt.

Service? Wij vinden dat vanzelfsprekend. Onze payoff Wishes beyond wheels is geen holle frase, we geven daar echt betekenis aan. Onze service bestaat niet alleen uit beloftes en mooie woorden. We doen het ook echt, we maken het waar. Liefst vandaag nog. Service zit in ons DNA. Wij horen graag wat jouw mobiliteitswens is. Daag ons uit, we zijn er klaar voor!
Berichtnavigatie